+36 70 3184-123 / info@redflash.hu
ÚjEgyedi
Elektronikus ütőfal
A képek csak illusztrációk.
Megosztás másokkal:

Elektronikus ütőfal

Cikkszám: Utofal
Kiszerelés: db
A Redflash elektronikus ütőfal eddig soha nem tapasztalt távlatokat nyit a sportolók gyorsaság-fejlesztésében. Javítja a koncentrációt, a reakcióidőt, a mozdulatgyorsaságot, a szem-kéz koordinációt és a periférikus látást is. Ezáltal nemcsak a küzdősportokban, hanem – az autóversenyzéstől a labdajátékokig – minden fokozott koncentrációt, és gyorsaságot igénylő sportban eredményesen alkalmazható.
1 Ft
Nettó: 1 Ft +áfa
Rövid ismertető: Kérjen egyedi árajánlatot elérhetőségeink egyikén!
Reakcióidő és mozdulatgyorsaság fejlesztése
hét érintőfelület
tíz különböző program
mérés 0,01 mp pontossággal
az ütések idejének, majd a sorozatok átlagának kijelzése

Termékismertető

Bekapcsolás után 10 program közül választhatunk.

  1. program: A sportoló kiválasztja, hogy 15, vagy 30 mp-es sorozatot akar-e végrehajtani. Az elsőnek felvillanó LED érintéssel/ütéssel történő eloltása indikálja a második, annak eloltása a harmadik, …stb. jelet. A program megszámolja, hogy az adott időegység alatt hány ütést értünk el. A menü gomb egyszeri megnyomásával a program újraindul.

     

  2. program:A 2. programnál a sportoló kiválasztja, hogy 10-20-30-40, vagy 50 ütésből álló sorozatot szeretne-e végrehajtani. A jelek véletlenszerű ütőfelületen, és véletlenszerű időben (0,5 - 5 mp között) jelennek meg. Ugyanúgy ütéssel/érintéssel kell reagálnunk minél hamarabb. A program mutatja minden egyes ütés idejét, majd a sorozat befejeztével kijelzi az átlagidőt.

3-10. program: Az eszköz ezeknél a programoknál különböző ütéskombinációkat futtat le.Indításakor egyszer „megmutatja”, hogy mi lesz a feladat. (pl. 3. program: 2-5-1, 4. program: 2-7-6, stb.), majd a kombináció tízszer fut le egymás után. A mérés az első felvillanástól a 3. (néhány programnál a 4.) jel eloltásáig történik. A kijelzőn megjelenik a végrehajtás ideje, majd 1 mp szünet következik, és újra fut az adott kombináció…tízszer. A tíz kísérlet befejeztével a kijelzőn megjelenik az átlagidő.